»Zelo nevarno je turizem razumeti množično . . . Kot da je pomembno, da se proda veliko piva in pic, da je vse natrpano in da ljudje nimajo kje parkirati.«
»Največ gostov pričakujemo avgusta, konice so običajne; enakomernega celoletnega turizma v Sloveniji, ki ima štiri letne čase, pač ni mogoče imeti.«
»Vsa Slovenija nikoli ne bo butična, butičnost se lahko razvija le v prostoru, kjer česa drugega zaradi varovanja okolja ni mogoče razviti.«
»Če nekje damo, moramo drugje vzeti – tega gordijskega vozla ni mogoče presekati, saj gre za ekonomijo vzemi in daj, sam sem zagovornik večjega davčnega zajema. Z več davčnimi plačniki je tudi davčna masa večja. Seveda pa je treba ustvariti konkurenčno okolje, da bo nekdo hotel plačevati tu, v Sloveniji, in da mladi slovenski podjetniki ne bodo iskali ugodnejšega davčnega okolja v tujini!«
»Izobražen človek nas stane 200 tisoč evrov, potem pa ga brezplačno izvozimo!«
»Če podjetniški duh živi v tebi, vedno gledaš naprej. Pri podjetništvu je zelo zanimiva prva faza, ko se ti nekaj porodi v glavi in si zelo zazrt vase, v iskanje inovativnih rešitev, takrat ne vidiš nobenih ovir. Ko pa se spoprimeš z birokracijo, zakonodajo, začne notranja energija izgubljati naboj in porabljati energijo. In to ni dobro.«
»Dokler boš skrbel za produkt in gosta, je to najboljša formula, ko se boš ukvarjal le še z birokracijo in se prepiral z zaposlenimi, pa je s podjetništvom konec!«